Telekommunikációs-tévés témámon belül először a magyarországi vezeték nélküli szolgáltatásokról mutatok be egy írást. Koi Tamás hwsw-n megjelent cikke a magyarországi tévészolgáltatók piacán közelmúltban kialakult helyzettel foglalkozik.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság február elején jelentést adott ki többek között a vezeték nélküli szolgáltatások teljesítményéről. Ezeket képviselő legjelentősebb Magyarországi érdekeltségű vállalatok a: DIGI, a Magyar Telekom, a UPC, és a Hello HD Kft.
A hatóság decemberi jelentése szerint a piacon 115 ezer előfizetéssel bővült 2009 óta a felhasználók száma.
A tavalyi adatok szerint az idei év abszolút győztese a Magyar Telekom lesz, T-home Sat Tv nevű műholdas platformjával, megelőzve a UPC-t és a DIGI-t. Ezek szerint Magyarország vezető tévészolgáltatójává válhat 2011-ben.
Sikerét a csomagolt (három az egyben, "triple-play") szolgáltatásainak köszönheti, melyek egyben kínálják a digitális tv szolgáltatást, internetet és a telefont.
A UPC kezdi elveszíteni kezdeti pozícióját. A tavalyi évben végbement változások (Luxemburgba került a székhelye, ami megakadályozta a triple-play bevezetését; parabola váltás, ami miatt a parabolatükröket mindenhol át kellett állítani) nem befolyásolták pozitívan piaci befolyását, a UPC Direct szolgáltatásnak pedig mára jóval kevesebb az előfizetője, mint a Telekomnak.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság február elején jelentést adott ki többek között a vezeték nélküli szolgáltatások teljesítményéről. Ezeket képviselő legjelentősebb Magyarországi érdekeltségű vállalatok a: DIGI, a Magyar Telekom, a UPC, és a Hello HD Kft.
A hatóság decemberi jelentése szerint a piacon 115 ezer előfizetéssel bővült 2009 óta a felhasználók száma.
A tavalyi adatok szerint az idei év abszolút győztese a Magyar Telekom lesz, T-home Sat Tv nevű műholdas platformjával, megelőzve a UPC-t és a DIGI-t. Ezek szerint Magyarország vezető tévészolgáltatójává válhat 2011-ben.
Sikerét a csomagolt (három az egyben, "triple-play") szolgáltatásainak köszönheti, melyek egyben kínálják a digitális tv szolgáltatást, internetet és a telefont.
A UPC kezdi elveszíteni kezdeti pozícióját. A tavalyi évben végbement változások (Luxemburgba került a székhelye, ami megakadályozta a triple-play bevezetését; parabola váltás, ami miatt a parabolatükröket mindenhol át kellett állítani) nem befolyásolták pozitívan piaci befolyását, a UPC Direct szolgáltatásnak pedig mára jóval kevesebb az előfizetője, mint a Telekomnak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése